S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

Belitacosmetics.cz
U městských domů 1554/9
Praha - 7, 170 00
tel: +420720761906
napište nám
info@belitacosmetics.cz

NOVINKY

arr310 rad, jak se starat o pleť po třicítce  Pokud jste dosud vaši pleť zanedbávaly, po třicítce se ukážou první známky vaší lhostejnosti.... arr3Hodnocení Belity od populární Beauty blogerky roku 2015    Belita kosmetika péče o pleť By ILoveMakeUp |  17.4.2015 9 Comments Začátkem roku mě... arr3Aurum - péče s koloidním zlatem  Pokud se nestaráme o naše šperky, které zdobí naše tělo, zvýrazňují naší ženskost, šperk... arr3Nové řady Belita - Bio černý kaviar a mrtvé moře testovala blogerka Hevi - Vzorečky produktů mi byly zaslány k recenzi z eshopu belitacosmetics.cz, kterému moc... arr3Nejmladší beauty blogerka Deni a její zkušenosti s Belitou Ahoj, v dnešním článku se podíváme na to, co si myslím o produktech ze stránky... arr3Zapojte se do Projektu Belita Do projektu:" Není testovaná na zvířatech, je testována blogerkami"hledáme šikovné a kreativní... arr3Blogerka Wikira testovala řadu B- Like System   Zkusila jsem něco i z řady B- Like system vhodné pro věk 30+     Ke krémům proti... arr3Pečující kosmetika Lux Care Premium 40+ ILOVEMAKEUPPečující kosmetika Lux Care Premium 40+ Hezký den přeji. Dneska pro vás mám článek na téma péče o...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 111 Kč (4 EUR)
skladem
naše cena 149 Kč (6 EUR)
skladem
naše cena 379 Kč (15 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 139 Kč (5 EUR)
skladem
naše cena 739 Kč (28 EUR)
skladem

Obchodní podmínky a reklamace
Obchodní podmínky a GDPR

A. Dodací podmínky

1. Objednávání zboží

Na objednávku zboží slouží nákupní košík s objednávkovým formulářem, který naleznete na stránce. V krátké době od nás obdržíte potvrzující e-mail o zaevidování Vaší objednávky. Potvrzující e-mail bude obsahovat všechny položky, které byly objednány.

2. Dodání zboží

Zboží zasíláme poštou, případně i jinak dle požadavku. Kurýr Vám zboží objednané na stránce doručí osobně na určenou adresu, případně Vás bude telefonicky kontaktovat. Zboží, které je skladem, Vám odešleme nejpozději do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. V opačném případě Vás budeme informovat.

3. Možnosti platby

Podle země doručení zboží jsou dostupné některé z následujících možností:

Dobírka (platba při dodání zboží) / v případě nevyzvednutí dobírky- smluvní pokuta pro nespolehlivé zákazníky/
Převod / vklad na účet Air Bank 1521883018/3030
Převod/vklad ná účet Air Bank EUR 1521883026/3030 , IBAN CZ1230300000001521883026, SWIFT AIRACZPP
Osobní předaní po domluvě v Praze 0 Kč
4. Cena zboží

Prodejce vám garantuje cenu uvedenou na objednávce.

5. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Podmínky ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady
(EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních
údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Pavla Míšková IČ
74561898 se sídlem U městských domů 1554/9, Praha 7, 170 00 (dále jen: „správce“).
2. Kontaktní údaje správce jsou
adresa: U městských domů 1554/9, Praha 7, 170 00
email: info@belitacosmetics.cz
telefon: 720 761 906
3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné
fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či
nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno,
identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních
prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo
společenské identity této fyzické osoby.
4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které
správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění
smlouvy.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
 plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
2. Účelem zpracování osobních údajů je
 vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze
smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány
osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a
adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro
uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné
smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování
ve smyslu čl. 22 GDPR.
IV.
Doba uchovávání údajů
1. Správce uchovává osobní údaje
 po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního
vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních
vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
 podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
 zajišťující služby provozování e-shopu (webareal) a další služby v souvislosti
s provozováním e-shopu,
 zajišťující marketingové služby.
2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo
mezinárodní organizaci.
VI.
Vaše práva
1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
 právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
 právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování
dle čl. 18 GDPR.
 právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
 právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
 právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se
domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření
k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních
údajů v listinné podobě.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že
jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu
přijímáte.
2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních
údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi
těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

6. Závěrečná ustanovení

Tyto Dodací podmínky jsou platné od 25.5.2018. Obchodní společnost si vyhrazuje právo změny dodacích podmínek bez předchozího upozornění.

B. Reklamační podmínky

Následující reklamační podmínky popisují pravidla při nákupu v internetovém obchodě provozovaném společností. Před objednáním zboží v internetovém obchodě Vám doporučujeme, abyste se s uvedenými podmínkami seznámili.

Reklamační řád

I. Obecná ustanovení stránky

Reklamační řád popisuje běžnou obchodní spolupráci mezi kupujícím a obchodní společností. Kupující je povinen seznámit se s reklamačním řádem ještě před objednáním zboží. Převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem. Převzetím zboží se rozumí okamžik jeho předání prvnímu přepravci. Ke každému zakoupenému zboží je doklad (faktura, která slouží i jako záruční list) s uvedením všech potřebných údajů pro uplatnění záruky (název zboží, datum odeslání, záruční doba, cena, množství a popřípadě i výrobní číslo).

Tento reklamační řád je zpracován dle Občanského zákoníku a podle zákona o ochraně spotřebitele v platném znění. Záruka se vztahuje na všechny produkty a jejichž reklamace byla uplatněna v záruční době. V případě, že zákazník nakupuje produkty na firmu, reklamace se řeší dle Obchodního zákoníku. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi záručním a dodacím listem, daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo sériovém čísle) nebo neobdržel správně vyplněný dodací list se sériovými čísly výrobku v zásilce, je povinen ihned (nejpozději do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat prodejce a požadovat řešení. Pokud tak neučiní, vystavuje se riziku, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

II. Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Datum odeslání zboží je uveden na záručním listě, tj. faktuře. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců pro koncového uživatele. Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě, tj. faktuře u každého produktu zakoupeném na stránce.

III. Záruční podmínky

Kupujícímu je doporučeno překontrolovat stav zásilky ihned při převzetí od přepravní společnosti a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Poškození nebo nekompletnost zásilky, která byla způsobena vinou přepravní společnosti je nutno řešit přímo s touto přepravní společností. V případě pozdější reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu sídla společnosti. Balíček má obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, kopii záručního listu - faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujícího - zpáteční adresa, tel.. číslo, e-mail. Reklamované zboží musí být dodané čisté a mechanicky nepoškozené. Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.
Oprávněná reklamace na produkty se vztahuje na: vady materiálu, funkční vady a nedostatky vzniklé při výrobě Záruka se nevztahuje na poškození produktů vzniklé: při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze, přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením, znečištěním zboží, nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby.Používaním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá vnějšími vlivy, např.. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy) přepětím, např.. při úderu blesku.

IV. Způsob vyřízení reklamace

Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, zboží bude opraven s případnou výměnou vadné části za novou. Prodávající je oprávněn reklamované zboží kupujícímu vyměnit za zboží se stejnými, nebo podobnými užitnými vlastnostmi. Pokud není výměna, ani oprava možná a povaha vady nebrání obvyklému užívání, může se prodávající s kupujícím dohodnout na přiměřené slevě z ceny zboží (v případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat). V případě nemožnosti vyřízení reklamace žádnou z uvedených možností, bude kupujícímu vystaven dobropis. Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím. Vybavením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Prodávající informuje o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem a zboží odešle na adresu kupujícího.

Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč. Zákoníku a to do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo neslouží jako způsob reklamace dodaného zboží. Zboží musí být vráceno kompletní a nepoužité včetně originálních obalů. V případě vady na zboží postupujte dle reklamačního řádu.

reklamační adresa:

Pavla Míšková

Cukrovarská 154/58
196 00 Praha
Česká Republika

Nevyzvednutí dobírky- smluvní pokuta pro nespolehlivé zákazníky

Pokud si zákazník objednané zboží na dobírku nevyzvedne a zásilka se vrátí zpět prodávajícímu, může prodávající požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 500,- Kč (viz Občanský zákoník § 544 - 545), nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

Pokud se prodávajícímu nevyzvednutá zásilka vrátí, vyzve prodávající zákazníka k podání vysvětlení a bude mu nabídnuto opětovné zaslání zboží po úhradě předem, přičemž mu bude připočítáno předchozí poštovné.

V. Závěrečná ustanovení

Tyto Reklamační podmínky jsou platné od 25.5.2018. Prodejce si vyhrazuje právo změny reklamačních podmínek bez předchozího upozornění.

 

Reklamační řád

I. Obecná ustanovení stránky

Reklamační řád popisuje běžnou obchodní spolupráci mezi kupujícím a obchodní společností. Kupující je povinen seznámit se s reklamačním řádem ještě před objednáním zboží. Převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem. Převzetím zboží se rozumí okamžik jeho předání prvnímu přepravci. Ke každému zakoupenému zboží je doklad (faktura, která slouží i jako záruční list) s uvedením všech potřebných údajů pro uplatnění záruky (název zboží, datum odeslání, záruční doba, cena, množství a popřípadě i výrobní číslo).

Tento reklamační řád je zpracován dle Občanského zákoníku a podle zákona o ochraně spotřebitele v platném znění. Záruka se vztahuje na všechny produkty a jejichž reklamace byla uplatněna v záruční době. V případě, že zákazník nakupuje produkty na firmu, reklamace se řeší dle Obchodního zákoníku. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi záručním a dodacím listem, daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo sériovém čísle) nebo neobdržel správně vyplněný dodací list se sériovými čísly výrobku v zásilce, je povinen ihned (nejpozději do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat prodejce a požadovat řešení. Pokud tak neučiní, vystavuje se riziku, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

II. Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Datum odeslání zboží je uveden na záručním listě, tj. faktuře. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců pro koncového uživatele. Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě, tj. faktuře u každého produktu zakoupeném na stránce.

III. Záruční podmínky

Kupujícímu je doporučeno překontrolovat stav zásilky ihned při převzetí od přepravní společnosti a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Poškození nebo nekompletnost zásilky, která byla způsobena vinou přepravní společnosti je nutno řešit přímo s touto přepravní společností. V případě pozdější reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu sídla společnosti. Balíček má obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, kopii záručního listu - faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujícího - zpáteční adresa, tel.. číslo, e-mail. Reklamované zboží musí být dodané čisté a mechanicky nepoškozené. Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.
Oprávněná reklamace na produkty se vztahuje na: vady materiálu, funkční vady a nedostatky vzniklé při výrobě Záruka se nevztahuje na poškození produktů vzniklé: při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze, přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením, znečištěním zboží, nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby.Používaním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá vnějšími vlivy, např.. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy) přepětím, např.. při úderu blesku.

IV. Způsob vyřízení reklamace

Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, zboží bude opraven s případnou výměnou vadné části za novou. Prodávající je oprávněn reklamované zboží kupujícímu vyměnit za zboží se stejnými, nebo podobnými užitnými vlastnostmi. Pokud není výměna, ani oprava možná a povaha vady nebrání obvyklému užívání, může se prodávající s kupujícím dohodnout na přiměřené slevě z ceny zboží (v případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat). V případě nemožnosti vyřízení reklamace žádnou z uvedených možností, bude kupujícímu vystaven dobropis. Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím. Vybavením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Prodávající informuje o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem a zboží odešle na adresu kupujícího.

Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč. Zákoníku a to do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo neslouží jako způsob reklamace dodaného zboží. Zboží musí být vráceno kompletní a nepoužité včetně originálních obalů. V případě vady na zboží postupujte dle reklamačního řádu.

reklamační adresa:

Pavla Míšková

Cukrovrská 154/58

Praha 9

196 00

V. Závěrečná ustanovení

Tyto Reklamační podmínky jsou platné od 25.5.2018. Prodejce si vyhrazuje právo změny reklamačních podmínek bez předchozího upozornění.

 

NzIwM2MwN